join lerr dlu terrr......

Petua Gigi Kembali Putih

Assalamualaikum....
Hari nie terdetik di hati nak wat post tentang petua gigi kembali putih...sebelum nie dah banyak petua yang aku baca tapi petua kali nie lebih menarik minat aku sebab aku pasti semua orang nak gigi putih macam aku,kan??....huahuahua....Seperti yang kita semua tahu gigi adalah amat penting untuk menentukan tahap keyakinan diri seseorang...aper?...xpercaya?....let's proof it!....kalu gigi korang hitam korang rasa confident x nak cakap dengan orang... tak kan tak kan tak kan,kan??....mesti korang rasa malu,kan3???.....kalau aku, aku pom malu.....xkata hitam kalau ada sayur atau lada pom aku dah xsenang duduk....eeee,malu!!....bluweeekkk!!!...tapi bila gigi kita putih..tetibe jer confident tuu datang,kan3??...kalau gigi korang putih,sure korang senyum memanjang jer,kan??..ekekeke...sampai orang pom cakap korang gile...oopppssss,terlebih sudah!!!.....so,cari punye cari..lastly aku dapat satu petua yang boleh kita gunakan....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Bagi memastikan gigi yang putih tanpa kesan karat, korang boleh gosokkan gigi korang dengan kulit buah pinang bersama arang kayu yang ditumbuk halus.... Kemudian selepas beberapa minit korang boleh bersihkan gigi anda dengan air yang bersih...xmoo air kotor....xmoo2....ekekeke.....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

 Dan hasilnya..taraaaaaaaaaaa....



 
 
wahhh,putihnya...shuke3.....chantek x gigi kita??...cantik,kan??...cantik,kan??...wiwiwiwiwiwiwi......harinie kita nak senyum je......ekekeke....oh,please!..cik wawa jangan nak perasan sangat.....that's not ur teeth!!!... ala gigi kita pom lawa aper......okey laaa,selamat mencuba yaw!....


p/s : Senyuman yang cantik bermula dari gigi yang putih....:D

No comments:

Post a Comment

Bibir seksi berkata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOm Share!!...