join lerr dlu terrr......

Fakta menarik tentang lelaki

kreadit to my classmate...ekekeke...

Assalamualaikum.....meh skodeng tentang lelaki....lelaki nie ampak jer macho tetapi kadang-kadang hancur jugak....hik3...selepas melakukan beberapa research...ececece...bajet!...ade laa beberapa perkara tentang lelaki menarik kalbu hati jantung segala bagai dalam tubuh aku nie untuk di kongsi dan dipostkan dalam blog yg comot neh..xchantek kan blog aku??...xpew laa...nanti aku dah jadi blogger yang terer, aku hias blog aku cantik2...masa tuu baru melopong mulut korang tengok blog aku yang kiut miut tuuu......back to da tittle,nie tentang lelaki yang aku nak kongsi...hope korang suka..lagipom aku rasa fakta nie betul..Mr Dukes aku pom ader gak ciri-ciri nie....cer korang tengok kot2 korang sendiri atau pakwe korang ader ciri-ciri nie....:D
  • Seorang lelaki sering berfikir tentang wanita yang mungkin menyukai mereka akan tetapi bukan berarti mereka menyukai wanita itu.

  • Ketika saat ini dia menyukai Anda, beberapa saat kemudian, dia lupa dan malah asyik bersama kawan-kawannya. Hal ini adalah wajar, tetapi bukan berarti Anda tidak pernah ada di hatinya.

  • Dalam sehari, dia akan sibuk bermain dan menjalani aktivitinya bersama kawan-kawannya. Tetapi percayalah,ketika dia bersiap hendak tidur, Anda selalu ada di dalam fikirannya. Dan percayalah, mereka suka senyum-senyum sendiri saat membayangkan betapa cantiknya Anda hari ini.


    p/s : errkkk???....betul3.......

2 comments:

Bibir seksi berkata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOm Share!!...