join lerr dlu terrr......

Kegembiraan vs Kesedihan



Assalamualaikum...u'ollzz..
yahooooooooooo....hak3.........sobsobsobsob...huk3...for sure korang pening baca entry aku nie,kan??.....ekeke...kesiaaaaaaannn.....lets me tell the truth...actually,aku dah dapat result untuk semester neh.....pointer aku untuk sem nie still 3 ke atas....tp yang paling buat aku happy result aku up,up,up and up...yahoooooooooooo.....*ngah melompat sambil tepuk bintang*..ekekeke......happy,kan?...mestilah happy....bukan senang woo dapat result camtu.....sumer orang ucap congratz kat aku..wahhh...shuke3....next sem nak wat lagi baik laa..nanti lagi ramai orang wish kat aku....ekekeke.....bajet jer lebih!!..macam orang heran sangat ngan result aku,kan??....ekeke....tapi aku harap sangat2 untuk sem depan my pointer still meningkat....korang doa2kan ea...nanti aku belanja choki-choki....best yawww.....

yippi.... "W to da A to da W to da A,lets said WAWA"....ekekekeke..

sob3...ahakz...tetibe jer sedih,kan?....sedih laa Mr Dukes asyik bz jer.....
Mr Dukes slalu cakap " sayang,jangan camtu....nie kan exam..tolong laa faham."..ahh,xkira xnak faham gak...majok ngan awak!!!.....kita bosan taw x??....SMS x.......CALL pom x.....len kali Mr Dukes SMS ,xnak balas....main laa SMS sorang2...kalau CALL pom xnak angkat,cakap jer ngan operator tuu...weeekkkkkkk....biar padan muka Mr Dukes....sape suruh buat kita camnie...sob3...biar Mr Dukes rasa rindu dendam cam kita ngah rasa sekarang nie.....grrrrrrrrrrr......"saya rindu awaklah,pak chik...faham x??..."..kita sayang awak laa...jangan lah buat camnie...sedih taw....tiap2 ari kita tengok  telefon tunggu awak call...sob3....kita xnak cakap apa2 dah..kita nak majok ngan sumer orang...benci3!!! ..huaarrrgghhh,gediksss!!!.....



sedih x muka kita...sedih,kan?..Mr Dukes laa nie......
cepat marah Mr Dukes sampai hati dia buat kita macam nie...sob3...

No comments:

Post a Comment

Bibir seksi berkata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...