join lerr dlu terrr......

Kembar Shila Amzah?


Kelantan, 27 April 2012 :  Shila Amzah merupakan antara finalis Anugerah Juara Lagu ke-26 (AJL26) dan berjaya memukau ramai peminat dengan persembahannya . Perjalanan kerjaya Shila Amzah semakin menyerlah setelah Shila menyertai pertandingan Mania yang melibatkan beberapa orang artis popular seperti Stacy,Akim,Jaclyn Victor dan ramai lagi. Shila Amzah blablablablablablablablablabla....uhh,migrain kepala aku nak fikir ayat-ayat yang menarik,tertarik,dabomb bomb neh...macam mana laa wartawan boleh fikir ayat panjang "berjela-jela"  tiap-tiap hari yer?...huh!!.....tak sanggup eden!!

What??...Kembar Shila Amzah ditemui??...Kat mana??...siapa??.. cantik tak??.....penyanyi jugak ke?....fuhhhhhh~~tuu dioo berbakul-bakul soalan......cool eh sayang-sayang sekalian....tak moo kalut-kalut....tak moo...tak moo....okey lah aku pom malas nak cakap banyak-banyak...cakap banyak-banyak kan ada pulak yang masuk MELODI...."Tingkatkan prestasi,kurangkan kontroversi"...belum sempat habis melodi, GALAKSI dah panggil dah "Hati-hati,ada yang memerati"....hak3....tak pasal-pasal aku jadi femes mengalahkan Selena Gomez tuuu...'i,i love u like a love song,baby'....udah-udah,sebelum aku makin merapu meraban.....jom scroll bawah......tapi janji hangpa-hangpa semua tak terkejut noo??......GOOOOO!!!!


DOwn -->
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*






The Comel'test' Shila Amzah...
down lagi... -->
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
The kOya'test' gurl...

down lagi-lagi
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

mata terbeliak,mulut ternganga, tangan bergerak...

Taaaraaaaaaaaaaaa!!!!!

 
sama tak??..sama tak??..sama tak??...sama laa tuuu....



nota budak nipis : kekoyaanku jelas di situ....hak3





3 comments:

  1. Replies
    1. hehehe...xdelaa dear...xsama pom...hihihi..wawa je perasan lebih2....hehehehe

      Delete
  2. Salam~ Zam datang usha2 blog anda ;)
    Thanks sbb sudi join segmen Blog Pilihan Zamani 84
    Sambil2 menunggu keputusan di umumkan, jom blogwalking
    dulu & berkenalan sesama bloggers. Pada yang dah bermula awal,
    korang mmg sporting la :D Senarai terkini peserta
    (sehingga 24hbApril) telah di update:

    http://zamani84.blogspot.com/p/peserta-segmen-blog-pilihan-zamani-jom.html

    ReplyDelete

Bibir seksi berkata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JOm Share!!...