join lerr dlu terrr......

aku jahat !!!! . . . --> Mac 2010 <---

semua orang xsempurna dan pernah buat salah,kan?…..
aku pown sama…aku pown buat salah….
aku tau aku salah dan memang aku yang salah..
so,aku xsalah kan orang lain dah aku yang salah..ngeeee…..
nie akibat pengaruh kawan2 laaa nie…
tapi aku xtau…sepandai2 tupai melompat akhirnye jatuh ke tanah jua…ngeee…...
disebabkan hal tuu aku dah xsampai hati nak bersama ngan Mr Dukes lg…
aku rasa bersalah sangat….sob3

lgpown aku takut Mr Dukes juz nak balas dendam …
  Bagi aku mustahil laa kot Mr Dukes nak maafkan aku semudah tuuu..
  aissshhh…konfius…aku pown buat keputusan untuk menjauhkan diri dengan Mr Dukes…..
aku xmau dah Mr Dukes sakit hati sebsb aku lagi……sob3…
daaaa my tayunk…lastly,Mr Dukes mesej dan aku bgtau aku nak break up…
  Mr Dukes still pujuk aku….tapi aku xmau dah…
aku rasa bersalah sangat dengan aper yang aku dah buat kat Mr Dukes……..sob3..:’(
sowieeee syng……… :’(




brOkEn hEart..... <3 



p/s : pilih org yg syngkan kamu dari org yg kamu syng....







No comments:

Post a Comment

Bibir seksi berkata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...