join lerr dlu terrr......

aisshhh,cbok jerk!!!!!!!!....

gedebuk3...pdn muka ko bntal jd mangsa aku...ngeeee...
huarggghhhh,awat keje melambak sangat??!!!!....
xtahan3........bleh stop bg sye keje x???...
hah,faham x prasan sye camner???!!!!
eissshhhh,geram!!!...grrrrrrrrrrr....
warghhhh,sye ader kuiz,asignment,test......
tension3....2 xtermsuk presention lgi.....
tolong sye,tolong syew!!!!!!!!!!!!!.......

stress!!!!!!!!!!!


yg 2 bleyh tahan lg....
kena plak jd usahawan!!!.....
huargghhh,terpaksa jual muka kat org..
wlaupun sbenarnye sye suka ......
tp sye xsuka......
aiikkkk??????......berbelit2nye ayt aku,kan???.....
nie laa mende yg jdi kalo dah terlampau tension...
adessshhhhh!!!.....

okey laaa...
buku ngah pggil aku dah tuu...
heyyy,buku!!!....bleh diam x??.....
mcm xbtol jer ckp ngan buku,kan??......
ahhh,ader aku kesah??..kesah ape aku!!!!!
*marah3*

tapikan tapikan....
mama aku pesan kalo stresss....
jgn marah2 taw.....senyum jer...
k laa...jom senyum camnie....
^_____________^
fuhhh,lega!!......ahakzzzz.....
 

daaaaaaaaaaaaa,dear!!!!!!!!!!!!...

p/s: sabar itu separuh daripada iman...:D

No comments:

Post a Comment

Bibir seksi berkata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...