join lerr dlu terrr......

Cinta 3 Segi!!....

halluuuu.....
kali nie aku nak citer sal kisah cinta member2 aku...
citer sedeyh kot....sob3...emo jap!!...
okeh3...jom bce kesah neh.....
jgn dok buang mse nooo......
laaayaaaaaaaaaannnnnnn... : )

nie kesah member aku yg ptama,merangkap rumate aku....
nme nye tutttttt....xperlu mention kot....ngeee.....
first dye cple ngan mamat 2...
mmg mamat 2 sweet gilerrr beb.....
sampai aku pom jelesh kot...aissshhh,xmoo jeles2 xmoo2....ahakzz3....
okeh perjlanan kisah cinta dorang mmg tersangat laa romantik..mcm2 rumate aku dpt doe....
so, mmg kitorg xsngka lnsng yg pkara camneh akan jd...
kecurangan si mamat nie terbongkar bile mna aku terbuka laman sosial yg mmg tngh hot skrg neh..
xlen xbkn facebook..ngeee......kcurangan mamat nie kantoi bila dyew wat in relationship dgn awekks dyew yg sorg lg...
adessshhhhhh...  budushh!!...cian kat rumate aku....
so nie alsan yg rumate syer dpt....

"b mmg syngkan syng...dan bdk 2 mmg awek b...b dah lme knl dye....kuarga ktowg pom dah taw sal ktowg...p lepas b jmpe syng b terus syngkn syng..b syngkan syg..maafkan b...."

adesshhh....lbh krng camtu lerr ayt dyew......
sampai skrg ktorg blom dpt endingnye...sape yg di tendang dan sape yg d kendong..ngeee....
pape jer laaa....asal korg bhgia sbb aku bhgia bile korg bhgia..... :D




 broken heart!!... (T_T)

next....citer sal housemate aku lak...citernye lebeyh kurang jer...
tp yg nie bg ak mmg housemate ak kot yg buat kptusan xbtol...
okeh!!!..camneh.....klu dah sah2 jantan 2 xguna watper couple,kan??...
tp nk d jdkn citer housemate aku nie couple ngan jantan camtuu....
jantan yg panas baran xbertempat...asyik nk marah2 jerk....asyk nk meminta2....gadoh ngan owg len n housemate aku jd mangsa... aisshhh , mmg xptut!!!
jantan 2 pom kantoi sbb fb gak....
ader ker ptut msok kan gmbr pelok2 ngan pompuan len...adesshhh , xguna!!!....
nie alasan yg housemate ak dpt...

"aiii, mnow ak taw... tnow 2 msuk gmbr tuuu..bkn ak msuk.... ak xtaw pom password fesbuk ... tnow 2 wat blakow... ak xtaw gpow stu.."


adesshh..... budush lg .. dah ko 2 wat salah still nk mrh2 org.... alsan x logik terusss....... dah kalo kow xtaw pssword fesbuk 2, slama nie sape yg dok bls komen2 dlm tuu.... nget!!!.. dan kalo kow btol2 xtaw sal fesbuk 2.. ko col lerr awek 2 n mrh kat awek 2 bkn marah kat member aku!!!...

 
cinta tiga segi!!!!....

so, skrg ak ngah ckp tentang cinta tiga segi lerr,kan??..ngeee....xshuke cinta 3 segi!!!...bwu cple dah crng2 klu dah kawen camner??...xker nampak umah tgga xkn bhgia terrr.....:D perrggghh!!...sblom makin lama ak berpotpetpotpet (potpetpotpet ker??...wutever laa) baek ak stop kat cnie....k lerrr.......jga dri terrr......


p/s: jgn terlalu percayekan owg len.... xkira laa dyew baek ker jaat ker...alim  ker kejam ker..siasat btol2 dlu sblom pcaye kan owg len!!!!......ingaaaaaattttttttttttttttttttttttt!!!!!!!!......

No comments:

Post a Comment

Bibir seksi berkata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...